niedziela, 25 marca 2012

Zmiany, zmiany...

Drodzy moi!
Od mojego pierwszego wpisu na tym blogu minęło już ponad 1.5 roku. W tym czasie ewoluowałem ja, a razem ze mną ewoluował mój blog. I chyba nadszedł czas zmian radykalnych... A jeśli się zmieniać, to tylko na lepsze!

Każdy z dotychczasowych wpisów prezentował mój "osobisty" punkt widzenia na otaczającą nas rzeczywistość. Może poza "Kompleksowym kalendarium", w którym pierwiastek prywatny zdawał się być wręcz niepożądany... Ale mam nadzieję, że tymi wszystkimi tekstami udało mi się pokazać Państwu, że można mieć własne zdanie, że o Oleśnicy można myśleć alternatywnie. I to się nie zmieni.

Do tej pory uciekałem od jatek. Owszem, zabierałem głos w tematach mniej lub bardziej kontrowersyjnych, jednak starałem się jak mogłem, by mój głos był głosem rozsądku. Bez nieuzasadnionej krytyki, bez szastania bezpodstawnymi wyrokami na lewo i prawo. Bez szkalowania, bez inwektyw. Bez łaciny. Normalnie. To się też nie zmieni.

Zdaję sobie sprawę, że mój styl pisania pozostawia wiele do życzenia. Przyczyną jest wyssane z mlekiem matki skrzywienie w kierunku nauk ścisłych, które później przerodziło się w tzw. "zboczenie zawodowe". Nie potrafię tworzyć kwiecistych metafor, okraszonych jeszcze bardziej rozbudowanymi parabolami. Nic na to nie poradzę... To się również nie zmieni. Podobnie jak moje niezbyt wyszukane poczucie humoru...

Co się zatem zmieni? Przede wszystkim: miejsce. Moje miejsce w internecie, które w końcu udało mi się odnaleźć. Oto bowiem blog zostaje przeniesiony pod adres: http://damiansiedlecki.dlaolesnicy.org, w pachnącym jeszcze nowością serwisie DlaOlesnicy.org.
Zatem, Drogi Czytelniku, jeśli w przyszłości w poszukiwaniu bloga "Z Oleśnicy i Dla Oleśnicy" natrafisz na stronę wyglądającą jak następuje:

Kliknij obrazek, aby powiększyć.
to nie szukaj dalej, ale kliknij "TAK" w odpowiedzi na pytanie: "czy chcesz, aby wykonano przekierowanie na adres http://damiansiedlecki.dlaolesnicy.org". Zostaniesz przekierowany pod właściwy adres.


P.S.: A skoro już mowa o miejscu w internecie: DlaOlesnicy.org może być również Twoim miejscem w internecie, drogi Czytelniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...